Els professionals tècnicament qualificats, s'enfronten al desafiament d'estar preparats per afrontar entorns de treball que canvien contínuament.
L'aparició de noves línies de desenvolupament professional, les professions emergents i la velocitat a què es mouen els mercats amb motiu de la globalització i la diversitat laboral, han desencadenat que les empreses sol·licitin característiques o habilitats en els professionals cada vegada més essencials. Aquestes habilitats són transversals a qualsevol carrera professional.
En aquest curs es treballarà l’habilitat per gestionar el treball en equip.
• Identificar la importància dels valors comuns del grup en un treball en equip.
• Entendre la importància de la figura del líder dins dels equips de treball i del treball en equip.
• Conèixer les competències que hem de desenvolupar de manera individual per aconseguir una feina en equip exitós.
• Identificar el nostre nivell de desenvolupament competencial per al treball en equip, i conductes negatives i positives que impacten en el treball en equip.
• Conèixer com es desenvolupa el procés de treball en equip: construcció de l'equip, cicle de vida, rols, tècniques i eines i disfuncions.
• Identificar els papers que cada membre de l'equip juga dins el conjunt.
• Conèixer les principals tècniques i eines que faciliten el treball en equip i millorin la cohesió i l'orientació a objectius.
• Identificar les diferents formes en què es pot resoldre un conflicte, analitzant els pros i els contres de cadascuna d'elles.
• Aprendre a identificar el conflicte com una font de canvi i evolució.
Qualsevol persona que vulgui formar-se en habilitats SOFT SKILLS.
UD1. Treball en equip: conceptualització i context.
1.1. Què és el treball en equip ?
1.2. Diferències entre grup i equip
1.3. Els valors en el treball en equip
1.4. El paper del líder en el treball en equip
1.5. Avantatges i inconvenients del treball en equip
UD2. Competències i habilitats bàsiques del treball en equip.
2.1. Habilitats comunicatives
2.2. Compromís
2.3. Delegació i gestió de reunions
2.4. Motivació
2.5. Intel·ligència emocional
UD3. El procés del treball en equip.
3.1. Construcció de l'equip: objectius, aliances i regles
3.2. Fases de l'equip de treball i del treball en equip
3.3. Rols o papers en l'equip
3.4. Eines per al treball en equip
3.5. Cinc disfuncions de l'equip
UD4. El conflicte en el treball en equip.
4.1. Què és un conflicte ?
4.2. Tipus de conflictes
4.3. Etapes del conflicte
4.4. Resolució de conflictes en l'equip
4.5. El conflicte com a punt de partida per a la millora de l'equip
Frederic Soto
Com a suport a la formació, aquest curs disposa d'un servei de tutoria activa. El tutor és expert en la matèria del curs i estarà online per resoldre qualsevol dubte que sorgeixi. També farà un seguiment exhaustiu del curs i proposarà - si és necessari - altres tasques addicionals per complementar la formació.
Inici
30
Octubre
2024
Final
05
Desembre
2024
Hores
25